
Θέλουμε η μετακόμιση να διαρκέσει όσο το δυνατόν λιγότερο έτσι ώστε να μη διαταραχθεί σε μεγάλο βαθμό η λειτουργία της επιχείρησης.
Με την πολύχρονη εμπειρία μας στον χώρο των μετακομίσεων μπορούμε να σας προτείνουμε κάποιες λύσεις έτσι ώστε να μετακομίσετε εύκολα και χωρίς προβλήματα. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία. Στην μεταφορική εταιρία Μαρίνος αντιλαμβανόμαστε πολύ καλά της σημασία ενός τέτοιου εγχειρήματος.
Μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα κάνουν πιο εύκολη την μετακόμισή σας:
Καλέστε μας για μια δωρεάν εκτίμηση κόστους μετακόμισης στον χώρο σας.Θα πρέπει αφού έχετε κάνει την έρευνα αγοράς να καταλήξετε στην μεταφορική εταιρεία που θα σας κάνει την μετακόμιση και να την ενημερώσετε εγκαίρως ώστε να είστε σίγουροι πως θα μπορούν να σας εξυπηρετήσουν την ημερομηνία που σας βολεύει. Περίπου 2 εβδομάδες πριν την μετακόμιση είναι ο ιδανικός χρόνος για να ενημερώσετε την μεταφορική εταιρία.
Ενημερώστε τις υπηρεσίες για την αλλαγή της διεύθυνσής σας (π.χ. εφορία, ΔΕΗ, ΔΕΠΑ, ΕΥΑΘ, εταιρεία παροχής τηλεφώνου και internet κτλ.). Μπορείτε, εάν σας βιάζει ο χρόνος και δεν προλαβαίνετε, να κάνετε μία αίτηση στο ταχυδρομείο για την αλλαγή διεύθυνσης έτσι ώστε να λαμβάνετε τους λογαριασμούς σας στο νέο σας χώρο. Προσοχή όμως! αυτή η αίτηση έχει διάρκεια 6 μήνες οπότε πρόκειται ουσιαστικά για μια μικρή παράταση έτσι ώστε να μην χρειαστεί να επισκεφτείτε όλες τις υπηρεσίες μέσα σε λίγες μέρες.
Προσπαθήστε να κρατήσετε το ίδιο νούμερο τηλεφώνου, θα σας γλυτώσει από τον κόπο να ενημερώσετε όλους τους πελάτες σας για την αλλαγή, επίσης μπορεί να χάσετε κάποιους υποψήφιους πελάτες.
Φροντίστε να εκτυπώσετε εγκαίρως επαγγελματικές κάρτες με τη νέα σας διεύθυνση.
Αν έχετε website, ενημερώστε την εταιρία που σας υποστηρίζει έτσι ώστε να γίνει η αλλαγή της διεύθυνσης και στο site σας.
Αν τρέχετε πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες ενημερώστε τον διαφημιστή σας για την αλλαγή.
Ενημερώστε κάθε σας διαφημιστική καταχώρηση.
Μη ξεχάσετε τα social media facebook twitter κλπ
Φροντίστε ο νέος σας χώρος να είναι έτοιμος να λειτουργήσει αμέσως μετά την μετακόμιση. Νερό, ρεύμα, τηλέφωνο και internet, συναγερμός, τυχόν ειδικές διαμορφώσεις για να τοποθετηθεί ο εξοπλισμός σας, θα πρέπει να είναι έτοιμα έτσι ώστε η επιχείρησή σας να μπορεί να λειτουργήσει άμεσα.
Η καλή οργάνωση στο πακετάρισμα θα σας βοηθήσει στο να μην ψάχνετε όταν φτάσετε στο νέο σας χώρο που είναι το κάθε τι, έτσι καλό θα είναι να αριθμήσετε τα κιβώτια και να δημιουργήσετε μία λίστα με το περιεχόμενο του κάθε κιβωτίου.
Οργανώστε εγκαίρως το πάρκινγκ. Το φορτηγό της μετακόμισης πρέπει να σταθμεύσει πολύ κοντά στο νέο σας χώρο.
Υπολογίστε το μέγεθος του εξοπλισμού σας, χωράει να περάσει από τις πόρτες στο νέο σας χώρο;
Αν έχετε μηχανήματα και υπολογιστές που χρειάζονται ειδικούς για να συνδεθούν είτε να συναρμολογηθούν κλείστε εγκαίρως ραντεβού με τους ειδικούς. Μια εκτίμηση των χώρων που θα τοποθετηθούν θα σας βοηθήσει να προγραμματίσετε την προμήθεια έξτρα βοηθητικού εξοπλισμού που μπορεί να χρειαστεί όπως επεκτάσεις καλωδίων, πολύπριζα κλπ.
Μην υπερφορτώνετε τα κιβώτια γιατί μπορεί να διαλυθούν, χρησιμοποιείστε μικρότερα κιβώτια και φροντίστε να μοιράσετε τα βαριά αντικείμενα σε πολλά κιβώτια.
Τα άδεια κιβώτια μπορεί επίσης να δημιουργήσουν πρόβλημα αν επάνω τους τοποθετηθούν κάποια άλλα που είναι βαρύτερα. Το περιεχόμενό τους μπορεί να καταστραφεί.
Ενημερώστε την μεταφορική εταιρία για εξοπλισμό ο οποίος χρειάζεται ειδική μεταχείριση κατά την μεταφορά π.χ. Ηλεκτρονικοί υπολογιστές ή μηχανήματα που δεν πρέπει να γείρουν κατά τη διάρκεια της μετακόμισης.
Μπορείτε να αναθέσετε σε εμάς το πακετάρισμα έτσι ώστε να είστε σίγουροι για την ασφάλεια των επαγγελματικών σας εργαλείων και να κερδίσετε πολύτιμο χρόνο.
Βεβαιωθείτε ότι τα έπιπλα δεν εμποδίζουν τους τεχνικούς να κάνουν τη δουλειά τους.
Κάποια μέλη του προσωπικού είναι απαραίτητο να βρίσκονται στην μετακόμιση έτσι ώστε να καθοδηγήσουν τους μεταφορείς στην σωστή τοποθέτηση του εξοπλισμού.
Καλή επιτυχία!